..:::شهرک نرم افزاری:::..

بزرگترین وب سایت تخصصی ترفند های کامپیوتر ...

..:::شهرک نرم افزاری:::..

بزرگترین وب سایت تخصصی ترفند های کامپیوتر ...

نرم افزار جدید پنهان سازی آی پی Super Hide IP 2.1.0.8

 

Super Hide IP,دانلود نرم افزار تغییر ای پی,دانلود نرم افزار تغییر پروکسی,دانلود نرم افزار فایروال,فایروال,ناشناس ماندن در اینترنت,نرم افزار امنیت,نرم افزار تغییر ای پی,نرم افزار ضد هک,نرم افزار پنهان سازی ای پی,نرم افزار پنهان سازی پروکسی


همانطور که می دانید تمام فعالیت های شما از طریق IP قابل پیگیری بوده و افرادی که قصد هک کردن شما را داشته باشند به راحتی می توانید از این طریق به تمامی اطلاعات موجود در رایانه شما دسترسی پیدا کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است IP شما را پنهان کند تا دیگر هکرها نتوانند از این طریق وارد ریانه شما شوند. نرم افزار Super Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. این عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام میدهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد. همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما میتوانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلآ آن را غیر فعال کنید. همچنین آی پی هایی که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از امکانات این نرم افزار:
- قابلیت تغییر و پنهان ساختن آی پی.
- امکان تغییر آی پی سیستم تنها با یک کلیک.
- جلوگیری از نفوذ هکرها به داخل سیستم.
- تغییر اتوماتیک آی پی بدون دخالت کاربر.
- ناشناس ماندن در اینترنت و گشت و گذار مخفیانه.
- امکان تغییر آی پی در فواصل زمانی مختلف.
- امکان عبور از تحریم های اینترنتی.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- امکان اجرا در استارت آپ.
- داشتن حجم کم.
- کاربرد آسان.
- و ...

توجه!
در تستهایی که از این نرم افزار گرفته شد در مواردی به دلیل تحریمات اینترنتی نتوانست آی پی سیستم را مخفی کند در نتیجه اگر برخی از دوستان نتوانستند آی پی رایانه خود را با استفاده از این نرم افزار مخفی کنند از ما خورده نگیرند هدف ما از قرار دادن این نرم افزار معرفی آن به کاربران محترم سایت بود.
موفق باشید.

 

Slysoft CloneDVD Mobile v1.7.0.0 - تبدیل فرمت های ویدیویی و DVD

تاکنون نرم افزارهای زیادی را در زمینه تبدیل فرمت فایل های تصویری به شما معرفی نموده ایم که هر یک از آن ها بنا بر نیاز کاربر قادر به انجام امور مختلف در این زمینه می باشند. همچنین تا کنون ابزارها و برنامه هایی را برای ساخت تصاویر DVD به شما معرفی نموده ایم که به کمک آن ها قادر خواهید بود تا تصاویر مورد نظر خود را برای سازگاری با دستگاه های DVD آماده کنید. اما در این دو دسته از ابزارهای یاد شده تا کنون نرم افزاری مشاهده نشده است که قابلیت تبدیل یک تصویر DVD به یک فرمت رایج برای دستگاههای قابل حمل و یا گوشی تلفن همراه داشته باشد.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شویم.

 

CloneDVD Mobile نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا تا تصاویر مربوط به DVD ها را به فرمت های سازگار با دستگاههای قابل حمل همانند PDA ها ، PocketPC ها ، کنسول های Sony PSP ، پخش کننده های Apple iPod ، گوشی تلفن همراه و ... تبدیل نماید. در این نرم افزار کاربران قادرند تا تصاویر DVD را به فرمت هایی نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت SlySoft می باشد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

- نبدیل نصاویر dvd به فرمت های قابل پخش در گوشی های تلفن همراه

- توانایی تبدیل dvd به فرمت های DivX, XviD, AVI, MP4

- قابلیت استفاده آسان و به کارگیری تنظیمات خودکار

- دارای رابط گرافیکی کاربری مناسب

و ... .

 


دانلود نسخه 1.7.0.0 در بخش نظرات ( پایین تر در همین صفحه )

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک ، دو ، سه

وبسایت سازنده : slysoft.com

  English Explanations - توضیحات به زبان سایت سازنده

منبع : P30world

چت در اینترنت با یک نرم افزار جالب فارسی Afsoongar Messenger

چت در اینترنت با یک نرم افزار جالب فارسی Afsoongar Messenger

قابلیت های این نرم افزار :
قابلیت ارسال و دریافت SMS بر روی شماره موبایل های ایران
مدیریت پخش وبکم برای کاربرین مختلف
قابلیت انتقال فایل بین کاربرین بدون محدودیت در حجم فایل
ایجاد اتاقهای محافظت شده
دسترسی به اخبار روز دنیا
نمایش وضعیت هوا در بیش از 70 شهر ایران
قابلیت مدیریت Portal های شخصی (XML,RSS)
اتاقهای چت مخصوص هر استان
و…

حجم : 5.03 مگابایتدانلود Afsoongar Messenger